Reklamace a vrácení

Zakoupené zboží nám můžete vrátit i bez udání důvodu a to do 30 dnů.
Znát důvod vrácení nám pomůže zlepšit se pro příště a budeme tedy za něj vděční.

 

Vrácení přes Zásilkovnu (ZDARMA)

  • Zboží, které chcete vrátit nyní pečlivě zabalte
  • Do balíčku nám vložte papír s udáním důvodu vrácení či výměny
  • Pokud si přejete platbu vrátit, nezapomeňte uvést číslo vašeho účtu a číslo objednávky
  • Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na zasilkovna.cz/pobocky
  • Na přepážce řeknete kód „96245776.
  • Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí. Nic neplatíte.
  • Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil k nám a bezodkladně vyřešíme vratku, výměnu anebo reklamaci. 

 

DŮVODY VRÁCENÍ MOHOU BÝT RŮZNÉ:
 
Zásilka je poškozená
 
     Až vám přepravce dá do rukou balíček, pečlivě ho překontrolujte ( balíček, nikoliv přepravce! ) Pokud objevíte jakékoliv poškození, balíček nepřebírejte a co nejdříve nás kontaktujte.
 
Balíček vypadal v pořádku, ale zboží je přesto rozbité?
 
     Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte nás o tom neprodleně na telefonní číslo +420 739 008 826  nebo e-mail info@woodness.cz - uveďte číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s krabicí a celou zásilkou. Na fotkách jim to nemusí nijak výrazně slušet, jen potřebujeme vědět, co se stalo. Na dalším postupu se domluvíme, rozhodně vám buď obratem pošleme zboží nové, nebo vrátíme peníze.
 
Zboží nebylo dodáno kompletní
 
     Udělali jsme chybu a něco chybí? Okamžitě to napravíme! Jen nám dejte vědět na čísle 739 008 826 nebo e-mail info@woodness.cz a my vám scházející zboží dopošleme.

 

Zaplacenou částku vám vrátíme zpět na váš účet.
 
Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, zavolejte nám.
 
 
ADRESA PRO VRÁCENÍ ZÁSILEK ČI KORESPONDENCI:
 
Anna-Marie Jandová
Pod Kopcem 1C
Brno 641 00