Reklamace a vrácení

 

Zásilka není v pořádku nebo jste omylem nakoupili jiné zboží, než potřebujete? Nic se neděje, všechno jde vyřešit.
 
Zásilka je poškozená
 
Až vám přepravce dá do rukou balíček, pečlivě ho překontrolujte - balíček, nikoliv přepravce. Pokud objevíte jakékoliv poškození, nepřebírejte ho.
 
Balíček vypadal v pořádku, ale zboží je přesto rozbité?
 
Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte nás o tom neprodleně na telefonní číslo +420 739 008 826  nebo e-mail info@woodness.cz - uveďte číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. Na fotkách jim to nemusí nijak výrazně slušet, jen potřebujeme vědět, co se stalo. Na dalším postupu se domluvíme, rozhodně vám buď obratem pošleme zboží nové, nebo vrátíme peníze.
 
Zboží nebylo dodáno kompletní
 
Udělali jsme chybku a něco chybí? Okamžitě to napravíme! Jen nám dejte do 3 pracovních dnů vědět na telefon 739 008 826 nebo e-mail info@woodness.cz a my vám scházející zboží ihned pošleme.
 
Produkty vám nevyhovují
 
Nevadí! V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 30 dnů poslat zboží zpět. 
 
Informujte nás telefonicky +420 739 008 826 nebo e-mail info@woodness.cz, pak zboží zabalte a zašlete na adresu:
 
Woodness
Bobravská 959
664 42 Modřice
 
Zaplacenou částku vám vrátíme zpět na váš účet.
 
Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, zavolejte na naši zákaznickou linku, kde vám rádi poradíme. Telefon je +420 739 008 826 a zastihnete jej každý pracovní den od 7:30 do 15:30 hodin.