Reklamace a vrácení

 

Zásilka není v pořádku nebo jste omylem nakoupili jiné zboží, než potřebujete? Nic se neděje, všechno se dá vyřešit.
 
Zásilka je poškozená
 
Až vám přepravce dá do rukou balíček, pečlivě ho překontrolujte - balíček, nikoliv přepravce. Pokud objevíte jakékoliv poškození, nepřebírejte ho.
 
Balíček vypadal v pořádku, ale zboží je přesto rozbité?
 
Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte nás o tom neprodleně na telefonní číslo +420 739 008 826  nebo e-mail info@woodness.cz - uveďte číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. Na fotkách jim to nemusí nijak výrazně slušet, jen potřebujeme vědět, co se stalo. Na dalším postupu se domluvíme, rozhodně vám buď obratem pošleme zboží nové, nebo vrátíme peníze.
 
Zboží nebylo dodáno kompletní
 
Udělali jsme chybku a něco chybí? Okamžitě to napravíme! Jen nám dejte do 3 pracovních dnů vědět na telefon 739 008 826 nebo e-mail info@woodness.cz a my vám scházející zboží ihned pošleme.

 

Zaplacenou částku vám vrátíme zpět na váš účet.
 
Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, zavolejte na naši zákaznickou linku, kde vám rádi poradíme. Telefon je +420 739 008 826 a zastihnete nás každý pracovní den od 9:00 do 18:00 hodin.
 
ADRESA PRO VRÁCENÍ ZÁSILEK ČI KORESPONDENCI:
 
Anna-Marie Jandová
Pod Kopcem 1C
Brno 641 00