Výroba jmen a zakázková tvorba u nás bohužel končí, proto již nyní nenajdeš tolik zboží jako doposud. Přesto stále můžeš nakoupit vše, co vidíš v nabídce e-shopu. Jsou to věci, které mohu mít a mám skladem a mohu ti je ihned odeslat. Veškeré informace o aktuálním dění se dozvíš na mém instagramu @woodnesscz . DĚKUJI ZA TVOU DŮVĚRU, Anička

Často kladené otázky

 

Vážení zákazníci,

Snažím se, aby váš nákup na mém e-shopu Woodness.cz, byl co nejpříjemnější.

Aby jste měli ze své objednávky co největší radost a mohli tak spokojeně žít každý další den s úsměvem a svou energii šířit dále kolem sebe. Může se ale stát, že narazíte na mém eshopu na nějaké nejasnosti a právě proto, jsem pro vás stručně zodpověděla několik nejčastějších otázek, se kterými se na mě často obracíte.

KDO VLASTNĚ JSME ?

Jsem maminka malé princezny a donedávna jsem hledala svou cestu v mnoha různých profesích. Vůně kávy si mě stále přitahuje, ale ruce potřebují práci každý den, proto jsem svůj sen našla právě zde. Ve Woodness, kde tvořím jemné a čisté dekorace pro všechny, kdo mají rádi dřevo. Veškeré dekorace vyrábím a tvořím láskou.

Pokud by Vás zajímal můj příběh více do hloubky, ráda se s Vámi sejdeme u šálku dobré kávy nebo v parku s našimi dětmi a povím vám, jak to celé začalo. ♥

 

ale teď už k těm otázkám..

 

Musím se při nákupu registrovat?

 

Nemusít! Na Woodness můžete nakupovat i bez registrace. Je ale pravda, že pro registrované zákazníky nabízí eshop určité výhody a množstevní slevy a to již od 5 kusů.

 

Kam mám zadat poznámku / jméno, které chci vygravírovat na vybraný výrobek ?

Poznámku uveďte na konci objednávky do pole označeného jako POZNÁMKA PRO PRODEJCE. Pokud si nejste jisti, zda se jméno potvrdí, můžete poznámku zkontrolovat i v přijatém potvrzení na Vašem emailu.

 

Jakým způsobem využíváte osobní údaje, které zadám při nákupu?

Osobní údaje jsou zpracovávány pouze pro potřebu internetového obchodu Woodness.cz a nebudou poskytnuty třetí straně.

 

Jaké produkty máte skladem ?

Jelikož jsme rodinná firma a naše skladové zásoby jsou velmi omezené, snažím se vyrábět většinu produktů až ve chvíli, kdy dorazí objednávka od zákazníka. Skladem mám pouze výrobky, u kterých nedochází ke změně velikosti ani jmen. Jsou to například : DORTOVÉ ZÁPICHY, DĚTSKÉ TVARY, VÝŘEZY, VÁNOČNÍ DEKORACE, SRDÍČKA, ZÁPICHY DO KVĚTIN A mnoho dalších.

Všechny tyto výrobky si držím v omezeném množství a v případě zájmu o větší počet kusů, vyrábím do 1 týdne.

 

 

Jak postupovat v případě, že mi zásilka dorazí poškozená?

 

Pokud vám poškozené zboží přivezl dopravce přímo do rukou, svůj balíček nepřebírejte a co nejdříve nás kontaktujte na e-mailu info@woodness.cz. My tuto záležitost okamžitě vyřešíme k vaší spokojenosti.

Pokud jste balíček převzali a přesto jsou některé výrobky poničené, pokuste se jejich poškození vyfotit a rovněž zaslat na e-mail info@woodness.cz

 

Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?

V případě nespokojenosti či jiných důvodů, nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem s uvedením důvodu Vaší reklamace.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení