Často kladené otázky

 

 

Vážení zákazníci,

Snažíme se, aby váš nákup na našem e-shopu Woodness.cz, byl co nejpříjemnější aby jste měli ze své objednávky co největší radost. Může se však stát, že narazíte na nějaké nejasnosti a právě proto, jsme pro vás stručně zodpověděli několik nejčastějších otázek, se kterými se na nás často obracíte.

KDO VLASTNĚ JSME ?

Woodness založila v roce 2018 mladá maminka z Brna, která miluje práci se dřevem, má příjemný vztah k dětem a miluje jednoduchý a čistý styl. Veškeré dekorace jsou tvořeny proto s láskou a s citem. Náš tým tvoří momentálně pouze dvě bytosti a to dvě mladé ženy, které se starají o celkový chod naší firmy. Zakladatelka společnosti Anička a výrobní specialistka Dominika.

Výroba našich dekorací probíhá na výkonném CO2 laseru a dále vše brousíme, čistíme a zpracováváme ručně. Pro výrobu dekorací používáme zejména břízovou překližku o síle 3mm, která je jemná, čistá a světlá. Hodí se proto jak na svatební chvíle, tak i do dětských pokojíčků a do Vaší domácnosti.

Pokud by Vás zajímal náš příběh více do hloubky, rádi se s Vámi sejdeme u šálku dobré kávy nebo v parku s našimi dětmi a povíme Vám o nás mnohem více. ♥

 

Musím se při nákupu registrovat?

 

Nemusíte, na Woodness můžete nakupovat i bez registrace. Je ale pravda, že pro naše registrované zákazníky nabízíme určité výhody a množstevní slevy již od 5 kusů.

 

Kam mám zadat poznámku / jméno, které chci vygravírovat na vybraný výrobek ?

Poznámku s vaší představou textu či jménem uveďte vždy do poznámky přímo u vybraného kusu a potvrďte vložením do košíku. Pokud si nejste jisti, zda se jméno zobrazí i nám, můžete poznámku vložit i na konci Vaší objednávky přímo v košíku a jakmile nám objednávka dorazí, můžete poznámku zkontrolovat i v přijatém potvrzení na Vašem emailu.

 

Mám svůj obchod a mám zájem v něm prodávat Vaše dekorace. Je možné navázat nějakou spolupráci případně velkoobchodní prodej?

Rozhodně ano a za takovou zkušenost jsme vždy velmi rádi. Již dnes dodáváme do mnoha prodejen v České Republice i na Slovensko. Nabízíme také spolupráci v rámci e-shopu, kdy naše kusy nemusíte mít za každou cenu skladem u sebe. Ohledně spolupráce je vždy dobré kontaktovat nás e-mailem předem a připravit si otázky, které Vás zajímají nebo návrh spolupráce z Vašeho pohledu. Vždy se rádi domluvíme individuálně.

 

Jakým způsobem využíváte osobní údaje, které zadám při nákupu?

Osobní údaje jsou zpracovávány pouze pro potřebu internetového obchodu Woodness.cz a nebudou poskytnuty třetí straně.

 

Jaké produkty máte skladem ?

Jelikož jsme rodinná firma a naše skladové zásoby jsou velmi omezené, snažíme se vyrábět většinu produktů až ve chvíli, kdy dorazí objednávka od zákazníka. Skladem máme pouze výrobky, u kterých nedochízí ke změně velikosti ani jmen. Jsou to například : DORTOVÉ ZÁPICHY, DĚTSKÉ TVARY, VÝŘEZY, VÁNOČNÍ DEKORACE, SRDÍČKA, ZÁPICHY DO KVĚTIN A mnoho dalších.

Všechny tyto výrobky si držíme v omezeném množství a v případě zájmu o větší počet kusů, vyrábíme do 1 týdne.

 

Objednala jsem zboží, které není skladem. Jak dlouho bude trvat dodání?

Vámi objednané zboží se budeme snažit zajistit z jiných skladů a budeme usilovat o co nejrychlejší doručení.

 

Jak postupovat v případě, že mi zásilka dorazí poškozená?

 

Pokud vám poškozené zboží přivezl dopravce přímo do rukou, svůj balíček nepřebírejte a co nejdříve nás kontaktujte na e-mailu info@woodness.cz. My tuto záležitost okamžitě vyřešíme k vaší spokojenosti.

Pokud jste balíček převzali a přesto jsou některé výrobky poničené, pokuste se jejich poškození vyfotit a rovněž zaslat na e-mail info@woodness.cz

 

Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?

V případě nespokojenosti či jiných důvodů, nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem s uvedením důvodu Vaší reklamace.