Často kladené otázky

 

Vážení zákazníci,

Snažím se, aby váš nákup na mém e-shopu Woodness.cz, byl co nejpříjemnější.

Aby jste měli ze své objednávky co největší radost a mohli tak spokojeně žít každý další den s úsměvem a svou energii šířit dále kolem sebe. Může se ale stát, že narazíte na mém eshopu na nějaké nejasnosti a právě proto, jsem pro vás stručně zodpověděla několik nejčastějších otázek, se kterými se na mě často obracíte.

KDO VLASTNĚ JSME ?

Jsem maminka malé princezny a donedávna jsem hledala svou cestu v mnoha různých profesích. Vůně kávy si mě stále přitahuje, ale ruce potřebují práci každý den, proto jsem svůj sen našla právě zde. Ve Woodness, kde tvořím jemné a čisté dekorace pro všechny, kdo mají rádi dřevo. Veškeré dekorace vyrábím a tvořím láskou.

Pokud by Vás zajímal můj příběh více do hloubky, ráda se s Vámi sejdeme u šálku dobré kávy nebo v parku s našimi dětmi a povím vám, jak to celé začalo. ♥

 

ale teď už k těm otázkám..

 

Musím se při nákupu registrovat?

 

Nemusít! Na Woodness můžete nakupovat i bez registrace. Je ale pravda, že pro registrované zákazníky nabízí eshop určité výhody a množstevní slevy a to již od 5 kusů.

 

Kam mám zadat poznámku / jméno, které chci vygravírovat na vybraný výrobek ?

Poznámku uveďte na konci objednávky do pole označeného jako POZNÁMKA PRO PRODEJCE. Pokud si nejste jisti, zda se jméno potvrdí, můžete poznámku zkontrolovat i v přijatém potvrzení na Vašem emailu.

 

Jakým způsobem využíváte osobní údaje, které zadám při nákupu?

Osobní údaje jsou zpracovávány pouze pro potřebu internetového obchodu Woodness.cz a nebudou poskytnuty třetí straně.

 

Jaké produkty máte skladem ?

Jelikož jsme rodinná firma a naše skladové zásoby jsou velmi omezené, snažím se vyrábět většinu produktů až ve chvíli, kdy dorazí objednávka od zákazníka. Skladem mám pouze výrobky, u kterých nedochází ke změně velikosti ani jmen. Jsou to například : DORTOVÉ ZÁPICHY, DĚTSKÉ TVARY, VÝŘEZY, VÁNOČNÍ DEKORACE, SRDÍČKA, ZÁPICHY DO KVĚTIN A mnoho dalších.

Všechny tyto výrobky si držím v omezeném množství a v případě zájmu o větší počet kusů, vyrábím do 1 týdne.

 

 

Jak postupovat v případě, že mi zásilka dorazí poškozená?

 

Pokud vám poškozené zboží přivezl dopravce přímo do rukou, svůj balíček nepřebírejte a co nejdříve nás kontaktujte na e-mailu info@woodness.cz. My tuto záležitost okamžitě vyřešíme k vaší spokojenosti.

Pokud jste balíček převzali a přesto jsou některé výrobky poničené, pokuste se jejich poškození vyfotit a rovněž zaslat na e-mail info@woodness.cz

 

Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?

V případě nespokojenosti či jiných důvodů, nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem s uvedením důvodu Vaší reklamace.